Lidl promuje odświeżony koncept piekarniczy (wideo)
Sieć sklepów Lidl Polska w nowej kampanii pod hasłem "Piekarnia w sercu Lidla" promuje odświeżony koncept piekarniczy. Jej autorem jest agencja GPD.
Z początkiem września wystartowała kampania marketingowa Lidl Polska, promująca odświeżoną ofertę produktową marki.
Komunikacja koncentruje się przede wszystkim na rebrandingu strefy wypieków Lidla, znanej wcześniej wszystkim konsumentom jako „Chrupiące z Pieca”.
Działania promujące odświeżony koncept, pod nazwą „Piekarnia w sercu Lidla”, prowadzone są zarówno w kanałach tradycyjnych, jak i digitalowych, a także wspierany jest niestandardowymi formami komunikacji.
Szeroko zakrojone działania komunikacyjne zaplanowane zostały zarówno w kanałach online, jak również w mediach tradycyjnych.
Jednym z elementów kampanii jest spot reklamowy emitowany zarówno w telewizji, jak i w serwisach streamingowych.
Komunikacja będzie prowadzona także w social media marki. Odświeżony został również landing page marki oraz layout gazetek promocyjnych.
Ponadto kampania została wzmocniona niestandardowymi działaniami – we wrześniu premierę będzie miał e-book kulinarny z serii „Back To School”, którego część została poświęcona właśnie temu asortymentowi. Dodatkowo, na kanale YouTube marki będzie można posłuchać podcastu „Wszystko o pieczywie”, w którym Karol Okrasa wspólnie z doświadczonym piekarzem, Bogdanem Smolorzem, odkryją tajniki udanych wypieków.
Za pomysł kreatywny i realizację kampanii marketingowej odpowiada agencja GPD.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku .webp)



Dołącz do dyskusji: Lidl promuje odświeżony koncept piekarniczy (wideo)