Łukasz Dach design leaderem w Harbingers
Pracę jako design leader w agencji performance marketingu Harbingers zaczął Łukasz Dach. Wcześniej był zawiązany m.in. z Grupą Interia.
Dach odpowiada za działania kreatywne związane z brandingiem, UX I UI designem oraz koordynacje zespołu graficznego.
- Lubię wyzwania. Wiem, że w Harbingers mogę tworzyć projekty, których nigdy nie wcześniej nie miałem okazji realizować - uzasadnia swoje przejście do agencji.
Poprzednio przez 9 lat pracował w Grupie Interia. Odpowiadał tam za rozwój graficzny serwisów i aplikacji mobilnych oraz przygotowywanie kreacji reklamowych. Wcześniej przez cztery lata był związany z niewielką agencją reklamową, zaczynał w niej jako grafik, a potem został dyrektorem artystycznym.
Realizował projekty dla takich marek jak Frugo, Marriot Hotel, Peugeot czy Nissan.
- Z Łukaszem chciałem pracować już od dawna - to jeden z najbardziej zdolnych i doświadczonych grafików, jakich znam. Cieszę się na współpracę i jestem przekonany, że jej efekty szybko odczują również partnerzy Harbingers - przekonuje Piotr Kwinta, performance director w agencji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Łukasz Dach design leaderem w Harbingers