„M jak miłość” i „Voice of Poland” najpopularniejszymi programami tv na Facebooku, „Szkoła” najbardziej dyskutowana
Wśród polskich programów i seriali telewizyjnych najwięcej fanów na Facebooku mają „M jak miłość”, „Voice of Poland”, „Szkoła”, „Tylko muzyka” i „Wiem co jem”. Zdecydowanie najwięcej aktywności użytkownicy wykonują na fanpage’u „Szkoły”.

Facebookowy fanpage serialu TVP2 „M jak miłość” na koniec lutego br. miał 807,7 tys. użytkowników, o 18,6 tys. więcej niż miesiąc wcześniej - wynika z danych firmy SoTrender. Kolejne miejsca pod tym względem zajęły program TVP2 „Voice of Poland” (673,2 tys. fanów), serial TVN „Szkoła” (692,3 tys.), program Polsatu „Tylko muzyka” (647,4 tys.) i program TVN Style „Wiem co jem” (600,8 tys.).
W czołowej piętnastce znalazły się fanpage czterech seriali Telewizji Polskiej („M jak miłość”, „Rodzinka.pl”, „Ranczo”, „Na dobre i na złe”) oraz po dwa profile programów rozrywkowych Polsatu („Tylko muzyka” i „Twoja twarz brzmi znajomo”) i TVN („Mam talent” i „Top model”).
W rankingu jest tylko jeden fanpage programu informacyjnego („Fakty” TVN) i dwa formatów z kanałów tematycznych („Wiem co jem” z TVN Style i „Warsaw Shore” z MTV Polska).

Na fanpage’u „Szkoły” w lutym br. aktywności (napisanie komentarzy lub wpisów, kliknięcie w przyciski pod nimi) wykonało aż 290,9 tys. użytkowników, 42 proc. wszystkich fanów serialu.
Kolejne produkcje zanotowały kilka razy niższe wyniki: „M jak miłość” - 136,3 tys. aktywnych użytkowników (17 proc. wszystkich fanów), „Dzień dobry TVN” - 78,6 tys. użytkowników (18 proc.), a „Warsaw Shore” - 73,4 tys. (15 proc.).

Suma wszystkich aktywności internautów na fanpage’u „Szkoły” wyniosła w zeszłym miesiącu 2,29 mln. W przypadku „Faktów” było to 804,5 tys., „M jak miłość” - 607,3 tys., a „Warsaw Shore”, „Słownika polsko@polskiego” i „Wiem co jem” - 443-457 tys.
Dla fanpage’a „Szkoły” względny wskaźnik interaktywności osiągnął poziom 3 735, dla profilu „Pi i Sigma” - 2 848, a dla profilu „Słownika polsko@polskiego” - 2 137.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: „M jak miłość” i „Voice of Poland” najpopularniejszymi programami tv na Facebooku, „Szkoła” najbardziej dyskutowana
Fanstrona na twarzoksiążce