Maciej Klaś: z Ogilvy & Mather Advertising na dyrektora strategicznego w GPD Agency
Maciej Klaś objął w GPD Agency stanowisko dyrektora strategicznego zwolnione przez Ewę Sieńkowską. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Ogilvy & Mather Advertising, Havas Worldwide Warsaw i DEMO Effective Launching.

Poprzednio Klaś przez półtora roku pracował jako senior strategic planner w Ogilvy & Mather Advertising. Wcześniej przez rok pełnił już taką funkcję w GPD Agency, a także przez dwa lata w Havas Worldwide Warsaw. Ponadto przez ponad cztery lata był strategy planning directorem w DEMO Effective Launching.
Zajmował się obsługą taki marek jak Lech, Orlen, Allegro, Żywiec, Allianz, Philips, Citroën, Kulczyk Silverstein Properties, Auchan, Vichy, Bobovita, Bebiko, Bebilon, Hortex, Lubella i Raiffeisen Polbank. W zakresie marketingu terytorialnego współtworzył strategie komunikacji dla Gdańska, Radomia, Łodzi, Augustowa oraz województwa podkarpackiego. Jest jednym z autorów dokumentu „Zasady komunikacji marki Polska”, przygotowanego dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych i przyjętego przez Radę Promocji Polski.
Poprzednio dyrektorem strategicznym w GPD Agency była Ewa Sieńkowska. Odeszła ona z firmy z końcem ub.r.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Maciej Klaś: z Ogilvy & Mather Advertising na dyrektora strategicznego w GPD Agency