Maciej Turkawski group account managerem w Schulz brrand friendly
Maciej Turkawski po dwóch latach pracy w agencji Schulz brand friendly awansował na stanowisko group account managera.
- Schulz w czasie kryzysu pandemicznego bardzo przyspieszył, zatrudniliśmy wiele osób i zmieniliśmy część struktur. Dział client service także się rozrósł i powstała potrzeba bezpośredniego wsparcia dla jego członków. Zapewni je Maciej Turkawski, bardzo doświadczony i konsekwentny menedżer - komentuje Monika Popowska, client service director w Schulz brand friendly.
Maciej Turkawski działa w branży marketingowej od 2004 roku. Wcześniej doświadczenie zdobywał w agencjach Handmade, Eura7, Demo oraz IRR, koordynując prace m.in. dla Honda Polska, Orlen Oil, BP Polska, Tauronu, Kompanii Piwowarskiej, Netto czy Maspexu.
W Schulz brand friendly jest od 2018 roku i obsługuje takich klientów, jak FFiL Śnieżka, Valeant Pharma Poland, Donegal, Bausch Health czy Kraft Heinz (Pudliszki).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Maciej Turkawski group account managerem w Schulz brrand friendly