Olga Robak awansowała na creative group heada w Schulz brand friendly
Olga Robak - związana z agencją Schulz brand friendly od 8 lat - awansowała na stanowisko creative group heada.
Robak będzie razem ze swoim teamem obsługiwać stałych klientów, a także brać udział w projektach new businessowych.
Olga Robak w branży reklamowej działa blisko 10 lat. Wcześniej pracowała m.in. w NeumannBrown, gdzie tworzyła kreacje m.in. dla Oshee i Biedronki.
W agencji Schulz brand friendly pracuje od 2012 roku początkowo jako art director, a następnie art leader, zarządzając pracą zespołu przy obsłudze stałych klientów i współtworząc projekty reklamowe m.in. dla takich marek jak: Wawel, Polskie Koleje Linowe, Lubelska, BNP Paribas Securities Services Polska, Concept Energy, Piątnica, Stolbud, Serenada, Pharma CF, TBM, Dafi czy Politan.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Olga Robak awansowała na creative group heada w Schulz brand friendly