Małgorzata Kożuchowska ambasadorką marki Lasocki (wideo)
Grupa CCC rozpoczyna kampanię reklamową marki obuwia Lasocki. W działania - prowadzone pod hasłem „Moje odkrycie” - zaangażowano aktorkę Małgorzatę Kożuchowską, która została ambasadorką marki. Akcję przygotowały Lemon Films, H2O Creative i MullenLowe MediaHub.

Lasocki to marka własna butów i torebek grupy CCC, której historia sięga roku 1954.
Kampania reklamowa marki Lasocki rusza w piątek 6 marca. W reklamach eksponowane są jej główne atrybuty, takie jak jakość, komfort, różnorodność i styl, a także zgodność z aktualnymi trendami mody. Najnowszą wiosenno-letnią kolekcję prezentuje ambasadorka marki Małgorzata Kożuchowska.
W komunikacji wykorzystane zostało po raz pierwszy nowe, odświeżone logo oraz nowy claim reklamowy: „Lasocki. Moje odkrycie”.
Kampania realizowana będzie w marcu i kwietniu w głównych stacjach tv jako kampania spotowa i sponsoringowa, a także w prasie kobiecej oraz w internecie jako kampania display i video. Dodatkowo wspierana będzie komunikacją w salonach CCC w formie plakatów oraz komunikacji digital signage na ekranach LED. Planowane są również intensywne działania w social mediach.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada wewnętrznie dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio Lemon Films. Autorem sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz, a reżyserem spotów Martyna Iwańska.
W kampanii za social media odpowiada agencja H2O Creative, a za zakup mediów dom mediowy MullenLowe.
Ofensywa reklamowa CCC
Kampania marki Lasocki jest trzecią dużą kampanią CCC realizowaną w tym roku. Równolegle prowadzone są kampanie reklamowe usługi esize.me z udziałem Marcina Prokopa i Doroty Wellman oraz kampania „CCC Fashion Trends”.
Małgorzata Kożuchowska dotychczas występowała w reklamach takich marek, jak galeria Bonarka, Avon.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Małgorzata Kożuchowska ambasadorką marki Lasocki (wideo)