Małgorzata Lubelska awansuje na globalne stanowisko w spółce-matce Kompanii Piwowarskiej
Małgorzata Lubelska, obecnie piastująca stanowisko wiceprezeski ds. marketingu Kompanii Piwowarskiej, od 1 czerwca 2024 r. obejmie nowe stanowisko, dyrektorki kategorii i marek globalnych, w europejskiej strukturze Asahi Group, do której należy Kompania Piwowarska.
Małgorzata Lubelska będzie odpowiedzialna za kształtowanie i wdrażanie strategii rozwoju kategorii oraz rozwój globalnych marek Asahi Group współpracując z lokalnymi rynkami w Europie, a także na wybranych rynkach w Ameryce oraz Azji.
– Niezmiernie cieszę się z nadchodzących wyzwań i możliwości, jakie stwarza moje nowe stanowisko. To kolejny krok w karierze i jestem szczególnie zafascynowana ogromnymi możliwościami ekspansji i dalszego rozwoju naszych marek na rynkach, w szczególności poza Europą – komentuje Małgorzata Lubelska.
Małgorzata Lubelska od roku w Kompanii Piwowarskiej
Małgorzata Lubelska dołączyła do zespołu Kompanii Piwowarskiej na stanowisko wiceprezeski ds. marketingu w marcu ubiegłego roku. Na tym stanowisku z realizuje cele strategiczne firmy, w szczególności rozwój portfolio marek premium oraz segmentu piw bezalkoholowych, transformację cyfrową oraz zwiększenie efektywności wydatków marketingowych.
Pełni także funkcję przewodniczącej Rady Nadzorczej Polskiej Organizacji Reklamodawców oraz działa w Customer Advisory Board w Meta.
Karierę zawodową rozpoczęła swoją karierę w PepsiCo w 1995 r., a następnie przez 11 lat pracowała w firmie Heineken, pełniąc różne globalne i lokalne funkcje marketingowe. Cztery lata pełniła funkcję global CMO international brands Grupy Heineken. Wieloletnia członkini zarządu i szefowa marketingu Grupy Żywiec.
Dwukrotnie wyróżniona tytułem Dyrektora Marketingu Roku; jest wielokrotną laureatką nagród branżowych; a także jurorką w konkursie Effie w Polsce, Europie oraz globalnie
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Małgorzata Lubelska awansuje na globalne stanowisko w spółce-matce Kompanii Piwowarskiej