SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Piwo Lech rusza z nową serią reklam

Marka piwa Lech (Kompania Piwowarska) ruszą z nową odsłoną swojej platformy komunikacyjnej. Marka zachęca do zwolnienia tempa i cieszenia się prostymi przyjemnościami, przenosząc odbiorców w klimat nadchodzącego lata. Nowa odsłona platformy celebruje ideę “łapania chwil”, a towarzyszy jej premiera nowych smaków piwa.
 

Marka Lech w nowej kampanii inspiruje do celebrowania chwil – szczególnie w klimatycznych ogródkach działkowych, które stały się motywem przewodnim nowej odsłony platformy komunikacyjnej.

Młodzi dorośli na nowo odkrywają ogródki działkowe – jako miejsca do spotkań i kontaktu z naturą. W odpowiedzi na ten trend Lech przenosi w ich świat ideę „łapania chwil”. Nadaje jej nowy, wyjątkowy kontekst, towarzyszący kampanii obecnej w telewizji, przestrzeni online i formatach OOH. W tym duchu marka wprowadza nową gamę piw smakowych, w tym wariantów bezalkoholowych.

Wideo wyreżyserowane przez Tadeusza Śliwę prezentuje letnią, naturalną atmosferę, pełną soczystych barw i subtelnych zmian pogodowych. Dzięki temu spełnia taką rolę, jak ogródki działkowe - przypomina o wyrywaniu z pędu codzienności, zatrzymaniu się i łapaniu chwil. To także powrót do nostalgii, znajomych smaków i prostych przyjemności, jak świeże owoce zerwane prosto z drzewa – soczyste, pełne słońca i autentycznego smaku lata.

Lech chce inspirować do cieszenia się chwilami w autentycznych i bezpretensjonalnych okolicznościach. Dlatego kontynuujemy budowę platformy w sposób, który wizualnie i tekstowo czerpie z rzeczywistości, jest letnia i polska. Pokazuje to co najpiękniejsze w polskim lecie, w czasie w którym każdy z nas lubi na chwilę uciec od maili do natury i znajomych – mówi Mateusz Wietrzyński, brand manager marki Lech.

Wprowadzeniu nowych produktów w ramach nowej odsłony platformy "Łap chwile" towarzyszy silne wsparcie ATL (TV, kino, OOH), BTL, digital, PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży. 

Strategię kampanii przygotował zespół marki Lech pod kierownictwem Pawła Drubkowskiego i agencja VML, która odpowiada również za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej. 

Działania PR prowadzi agencja Serca, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith. Za reżyserię spotu odpowiada Tadeusz Śliwa, a operatorem był Michał Englert. Produkcję powierzono studiu Moon, za postprodukcję odpowiada Lunapark, a oprawą 
dźwiękową zajął się Jakub Pietrzak z Juice. Zdjęcia do kampanii wykonali Kamil Kotarba i Anna Bystrowska, natomiast projekt opakowań stworzyli Wojciech Mierowski i studio PRISM. Za font wykorzystany w komunikacji odpowiada Mateusz Machalski.

Dołącz do dyskusji: Piwo Lech rusza z nową serią reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xd
Na tym zdjęciu czytam: Latem wal tanie 😂
8 0
odpowiedź
User
designer
Na tym zdjęciu czytam: Latem wal tanie 😂


XDDD
5 0
odpowiedź
User
Planner
Na tym zdjęciu czytam: Latem wal tanie 😂


XDDDDDDDDDDDDDDDDDD
3 0
odpowiedź