Marcin Dec prezesem agencji mediowej Orlenu i PZU
Marcin Dec objął stanowisko prezesa agencji mediowej Sigma Bis należącej do PKN Orlen i PZU. Poprzednio pracował w IPG Mediabrands.

Jako prezes Sigmy Bis Marcin Dec zastąpił Tomasza Michalskiego, który pozostanie w zarządzie spółki. W jej zarządzie nadal jest też Artur Muszkiet.
- Cieszę się, że dołączam do zarządu Sigmy Bis. Jest to bardzo ambitny projekt o dużym potencjale i sądzę, że moje doświadczenie w branży przyczyni się do budowania pozycji spółki i skutecznego konkurowania na rynku - mówi Marcin Dec.
- Konsekwentne działania i intensywna praca przynoszą zakładane efekty. Sigma Bis dynamicznie się rozwija, pozyskując kolejnych klientów, stąd naturalna decyzja o wzmocnieniu jej zarządu. Menadżerowie z wieloletnim doświadczeniem medialnym, reklamowym, marketingowym i zarządczym, a także doskonałą znajomością rynku domów mediowych to gwarancja jeszcze efektywniejszej realizacji celów biznesowych z korzyścią dla klientów i akcjonariuszy agencji - komentuje Adam Burak, członek zarządu Orlenu ds. komunikacji i marketingu, nadzorujący projekt Sigma Bis.
Marcin Dec poprzednio przez ponad 15 lat był związany z koncernem IPG Mediabrands. Przez ostatnie cztery lata zarządzał jego warszawskim oddziałem, na tym stanowisku zastąpiła go Monika Bronowska, jednocześnie szefowa firmy w całej Europie Środkowo-Wschodniej.
Od 2008 roku Marcin Dec był CEO należącego do IPG domu mediowego Initiative Warszawa, w latach 2004-2006 pełnił w nim funkcję media directora, w latach 2006-2008 - dyrektora zarządzającego. W 2012 roku został też szefem uruchomionego wtedy polskiego oddziału BPN.
Wcześniej przez siedem lat pracował w OMD Poland. Pełnił tam m.in. funkcję dyrektora zarządzającego pionu brand & media.
Sigma Bis przejął już obsługę PZU i Orlenu
Sigma Bis zaczął działalność operacyjną pod koniec ub.r., po uzyskaniu zgody od prezesa UOKiK-u. Orlen ma 66 proc. udziałów firmy, a PZU - 34 proc.
Na początku br. do zespołu Sigmy Bis dołączyli m.in. Agata Żychlińska-Hoppe, Konrad Sochan, Tomasz Trojnar, Agata Makowska, Martyna Szydłowska, Marek Karczmarz i Marta Niwińska.
Agencja wiosną br. przejęła obsługę mediową Orlenu, a we wrześniu - PZU. Od 2021 roku ma obsługiwać w takim zakresie należącą do PZU firmę Link4.
- Liczymy na to, że Sigma Bis stanie się liderem rynku implementującym najnowocześniejsze rozwiązania. Potencjał Sigmy Bis i jej możliwości operacyjne mogą być tego zwiastunem. Z naszej perspektywy równie ważne jak działanie tego domu mediowego jest pokazanie, że największe Spółki Skarbu Państwa potrafią współdziałać i tworzyć razem projekty, które odnoszą sukcesy - mówi Marcin Eckert, członek zarządu PZU.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marcin Dec prezesem agencji mediowej Orlenu i PZU
Tak, tak... Przez prywaciarzy źle, ale przez PIS-owskich pociotków bardzo dobrze.
Przynajmniej może wejść NIK i w dużo szerszym zakresie CBA.
A do prywaciarza? Suuund musi zezwolić. Ten zezwala jeśli wlasciciel nie jest ziomem ze studiów czy nawet z powdorka jak to w Warszawie bywało. To są publiczne w zasadzie pieniądze, firma powinna ich pilnowac.