Mariusz Pudzianowski w pierwszej kampanii telewizyjnej Betfan
Firma bukmacherska Betfan rusza z pierwszą kampanią telewizyjną. W roli głównej występuje strongman Mariusz Pudzianowski.
W kanałach sportowych stacji Canal+, Polsatu i TVP pojawiły się pierwsze spoty telewizyjne promujące Betfan. W reklamie, która prowadzona jest pod hasłem „Masz już konto w Betfan? Czy mam Ci je wklepać?”, występuje Mariusz Pudzianowski.
- Zależało nam, by materiał w 100% odpowiadał DNA naszej marki, która uwielbia kreować trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju branży. Dlatego pomysł na spot i kampanię opracowaliśmy sami. Cała produkcja w znacznej mierze nawiązuje do siły i charakteru Mariusza Pudzianowskiego, dlatego w materiale nie zabraknie ujęć z siłowni i oktagonu - mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu Betfan.
Mariusz Pudzianowski promował już w tym roku ofertę zakładów gier karcianych na żywo Betfan.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Mariusz Pudzianowski w pierwszej kampanii telewizyjnej Betfan