Marka Roberta Makłowicza teraz z lodami
Marka Makłowicz i Synowie we współpracy z Good Lood oferuje w czasowej sprzedaży autorskie lody.
Już w ten piątek 24 maja będzie można spróbować lodów, które zostały opracowane i przygotowane przez Good Lood wraz z Robertem Makłowiczem i Synami, Mikołajem i Ferdynandem. Mają smak wanilii i oliwy Nocellara od Makłowicz i Synowie, są oprószone cytrusowym pieprzem Timut.
Deser będzie dostępny w Loodspotach Good Lood w Krakowie i Warszawie oraz z dostawą Good Lood Delivery.
– W relacjach biznesowych, podobnie jak w życiu, stawiamy na wartości takie jak rodzinność i tradycja. Wybieramy to, co autentyczne i bliskie rodzinie. To właśnie te czynniki, a także filozofia wysokiej jakości produktów i domowych receptur, dzielenie wspólnych wartości, wzajemny szacunek i zrozumienie zadecydowały o podjęciu współpracy z firmą Good Lood. Jesteśmy dumni i podekscytowani, że możemy przekazać naszym klientom połączenie tego, co najlepsze w naszych markach – mówią Mikołaj i Ferdynand Makłowiczowie.
Launch jest komunikowany w kanałach social mediowych obu marek, poprzez aplikację Good Lood App oraz stacjonarnie w Loodspotach.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Marka Roberta Makłowicza teraz z lodami