Marta Leszczyńska-Bołtryk w Streetcomie
Marta Leszczyńska-Bołtryk objęła w agencji Streetcom stanowiskoaccount managera.
Odpowiada za za koordynację projektów marketingu rekomendacjiprowadzonych przez Streetcom i bieżąca obsługa klientówagencji.
Marta Leszczyńska-Bołtryk zdobywała doświadczenie na podobnymstanowisku w Wydawnictwie Free Press, gdzie jako specjalista ds.reklamy miesięcznika Shopping Guide była odpowiedzialna za kontaktyz kluczowymi klientami. Wcześniej pracowała w Platformie MediowejPoint Group na stanowisku client partner.
Leszczyńska-Bołtryk kończy studia na Wydziale DziennikarstwaUniwersytetu Warszawskiego.
Personalia

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Marta Leszczyńska-Bołtryk w Streetcomie