Historia o towarze, rakietach i "sprzątnięciu staruszka" reklamuje McWrap w McDonald's
W nowej kampanii reklamowej McDonald's Polska promuje kanapki McWrap. Akcję przygotowały DDB Warszawa, OMD i Opus Film.

Przygotowany na potrzeby kampanii 60-sekundowy spot reklamowy nawiązuje konwencją do popularnych filmów akcji.
Tajemnicza kobieta podjeżdża do punktu McDrive i zamawia dwa McWrapy. Przyjmujący zamówienie pracownik McDonald's przypadkowo podsłuchuje jej niepokojąco brzmiącą rozmowę telefoniczną. Mówi w niej o "ogarnięciu towaru", "rakietach" i "sprzątnięciu staruszka". W jednej chwili jednak cała aura tajemnicy się rozpływa, kiedy bohaterka odbiera już zamówienie.
Spot można oglądać m.in. w telewizji i internecie.
W ostatniej kampanii reklamowej McDonald's Polska kanapki z oferty sieci promował dziennikarz Wojciech Mann i artysta Jan-Rapowanie.
Koncept kreatywny kampanii przygotowała i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Historia o towarze, rakietach i "sprzątnięciu staruszka" reklamuje McWrap w McDonald's
powinni zdelegalizować reklamy maca w Polsce
serio nie rozumiem jak można zapłacić za takie dzieło