MEC będzie reklamować LG Electronics Polska w internecie
Dom mediowy MEC wygrał przetarg na obsługę LG Electronics Polska w zakresie marketingu internetowego. Umowę podpisano na rok z możliwością przedłużenia.
MEC będzie odpowiadać dla LG Electronics Polska za kreację, strategię, planowanie komunikacji i realizację kampanii w internecie m.in. SEM/SEO, programmatic, reklamę natywną, content marketing oraz social media marketing. Pierwszą akcją realizowaną przez MEC będzie kampania LG G5, która niebawem wystartuje na polskim rynku.
Dom mediowy zdobył to zlecenie w przetargu, w którym brały udział jeszcze cztery firmy marketingowe. - O wyborze MEC przesądziły przygotowana strategia, koncepty kreatywne i nietuzinkowa aktywacja - wylicza Daniel Czok, dyrektor marketingu LG Electronics Polska.
Za planowanie mediów i obsługę reklamową producenta w pozostałych mediach odpowiada bez zmian dom mediowy Arena należący do Havas Media Group, z którą LG jest związane kontraktem globalnym. Aktywnościami public relations nadal zajmuje się agencja MSL.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MEC będzie reklamować LG Electronics Polska w internecie