„Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem
W lutym 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 60 756 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 5,28 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 13,2 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 35 644 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 13,63 proc. do 28 468 egz.
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 5,66 proc. do 27 819 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 27 952 egz., po spadku o 4,98 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) wzrósł o 20,75 proc. do poziomu 19 456 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health | 98 160 | 60 756 | 60 756 | 98 000 | 57 709 | 57 709 |
Playboy | 70 000 | 35 644 | 35 644 | 75 000 | 41 485 | 41 062 |
CKM | 65 000 | 28 468 | 28 468 | 75 000 | 32 962 | 32 962 |
Logo | 56 900 | 29 416 | 27 819 | 62 000 | 29 543 | 29 487 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 50 398 | 30 551 | 27 952 | 61 992 | 30 417 | 29 417 |
Sukces | 36 928 | 27 141 | 19 456 | 37 125 | 16 445 | 16 112 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku wszystkie pisma męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Playboy” - było to 43,49 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Men's Health | 98 160 | 60 756 | 60 756 | 98 370 | 68 439 | 68 439 |
Playboy | 70 000 | 35 644 | 35 644 | 100 000 | 63 079 | 63 079 |
CKM | 65 000 | 28 468 | 28 468 | 65 000 | 33 097 | 33 047 |
Logo | 56 900 | 29 416 | 27 819 | 58 000 | 30 007 | 28 235 |
Wirtualnemedia.pl | ||||||
Forbes. Profit | 50 398 | 30 551 | 27 952 | 53 986 | 34 389 | 31 573 |
Sukces | 36 928 | 27 141 | 19 456 | 38 051 | 28 683 | 20 993 |

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem