Metrocafe.pl - nowy portal lifestylowy od Agory
Agora uruchomiła nowy lifestylowo-informacyjny serwis dziennika „Metro” - Metrocafe.pl.

Wydawca zapowiada, że na stronach Metrocafe.pl publikowane będą testy oraz rankingi produktów i usług. Czytelnicy znajdą tam również artykuły na temat aktualnych spraw i trendów w różnych dziedzinach.
- W publikacjach na Metrocafe.pl ułatwiamy poruszanie się w otaczającej rzeczywistości, podpowiadamy, jak być świadomym konsumentem, co warto wiedzieć i jak mądrze dokonywać wyborów. Opisujemy prawa i zjawiska, które wpływają na nasze życie. Metrocafe.pl to nowa, praktyczna linia „Metra”, która odpowiada na potrzeby współczesnych czytelników, dostarczając przydatne treści w sposób dostosowany do stylu życia naszych odbiorców - mówi Joanna Garbaczewska, wydawca „Metra”.
Serwis stworzył zespół projektowy Agory prowadzony przez Wioletę Deptułę pod kierownictwem dyrektora programowego w pionie czasopism i prasy bezpłatnej Michała Gwiazdowskiego. Treści tworzy zespół papierowego wydania „Metra” oraz redakcja internetowa dziennika, a pracami dziennikarzy kieruje Anna Gąsiorowska, redaktor naczelna „Metra”.

Metrocafe.pl działa w responsywnej wersji, co pozwala na korzystanie z portalu na urządzeniach mobilnych.
Start serwisu Metrocafe.pl wspiera kampania promocyjna w internecie: serwisy czasopism Agory, portal Gazeta.pl, Facebook, Twitter oraz serwisy powiązane kontekstowo z grupą celową m.in. MSN.pl, Vinted.pl, Papilot.pl, Szafa.pl, Kobieta.pl. Projekt kampanii i plan mediów przygotował dział marketingu czasopism i prasy bezpłatnej Agory.
Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w kwietniu br. serwisy internetowe Grupy Gazeta.pl odwiedziło 10,88 mln użytkowników, którzy wygenerowali 711,4 mln odsłon krajowych (więcej na ten temat).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Metrocafe.pl - nowy portal lifestylowy od Agory