Mets z budżetem mediowym Remingtona
Agencja mediowa Mets, należąca do GroupM (WPP) wygrała przetarg na obsługę mediową firmy Remington, producenta sprzętu i przyrządów do pielęgnacji włosów oraz ciała. Poprzednio planowaniem i zakupem mediów do kampanii tej marki zajmował się dom mediowy Value Media (Group One).

Mets rozpoczyna współpracę z Remington, producentem sprzętu i przyrządów do pielęgnacji włosów oraz ciała. Współpraca jest wynikiem wygranego przez Mets przetargu na obsługę mediową kampanii reklamowych marki.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu.
Wygrana Mets była zasługą zaproponowanej przez agencję strategii działań, atrakcyjnej oferty kosztów oraz przedstawionego klientowi zespołu. Pierwsze efekty wspólnych działań pojawią się w mediach jesienią br. Mets będzie realizował zarówno kampanie w tradycyjnych kanałach, jak i działania niestandardowe dla marketera.
Mets odpowiada za działania z obszaru ATL oraz performance.
Ostatnio media do kampanii Remingtona planował i kupował dom mediowy Value Media.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mets z budżetem mediowym Remingtona