Po odejściu z Polska Press Michał Frontczak zajmie się komunikacją klubu piłkarskiego
Były wiceprezes Polska Press w regionie łódzkim, Michał Frontczak, od października będzie dyrektorem sprzedaży i komunikacji w Łódzkim Klubie Sportowym, dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To marka z olbrzymią funkcją społeczną - komentuje Frontczak dla klubowego portalu. Z Polska Press związany był przez 28 lat.
Na początku sierpnia napisaliśmy, że z łódzkim oddziałem Polska Press pożegnał się jego wiceprezes, związany z firmą przez niemal trzy dekady – Michał Frontczak. „To nie była łatwa decyzja, bo nie mogła taka być, kiedy ponad połowę życia spędza się w pierwszej i jedynej do tej pory pracy, w organizacji, której dało się bardzo dużo, a i ona przez długie lata widziała moje zaangażowanie. Czas płynie i wiele się zmienia, pojawiają się w innych miejscach nowe perspektywy, rozwój, po prostu robienie lepszego jutra” – napisał w mediach społecznościowych.
Jak ustaliliśmy, od 1 października Michał Frontczak będzie dyrektorem sprzedaży i komunikacji w ŁKS. Odpowiadać ma m.in. za pozyskiwanie nowych partnerów, a także uruchomienie sklepu.
- Moje przejście do ŁKS nie jest związane wprost z tym, że gramy dzisiaj w Ekstraklasie. Zdecydowanie bardziej z planami rozwoju klubu określonymi przez kierownictwo, wejściem na wyższy poziom organizacyjny. To brzmi i wygląda nie tylko ciekawie, ale przede wszystkim bardzo wiarygodnie – zapewnia Frontczak w rozmowie z portalem LKSLodz.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Frontczak przyznaje przy tym, że przejście do ŁKS postrzega bardziej "w kategorii szans niż ryzyk". - ŁKS to bardzo silny brand. I to nie tylko w Łodzi. Pamiętajmy, że to szósty klub w tabeli wszech czasów najwyższej klasy rozgrywkowej. Fakt, że w Łodzi mamy dwa kluby, nie jest wadą – jest korzystne zarówno dla ŁKS, jak i Widzewa – ocenił.
Kim jest Michał Frontczak
Frontczak związał się z łódzkim oddziałem Polska Press Grupy (wówczas jeszcze: Polskapresse) w 1995 roku. Przeszedł wszystkie szczeble kariery, zaczynał jako specjalista ds. marketingu „Expressu Ilustrowanego”, równocześnie będąc akwizytorem reklam. Awansował na kierownika działu strategii reklamy, później dyrektora działu promocji i rozwoju i zastępcę dyrektora biura reklamy. Od 2005 roku był dyrektorem biura reklamy Polskapresse Oddział Prasa Łódzka, w 2010 roku awansował na wiceprezesa oddziału.
W styczniu 2023 roku, gdy Polska Press Grupa wprowadziła Makroregion Centrum, został także z automatu dyrektorem biura reklamy tegoż Makroregionu. Strukturą zarządza Stanisław Wróbel, redaktor naczelny wydawanego w Kielcach „Echa Dnia”, który jako jedyny zachował stanowisko po przejściu Polska Press przez Orlen. Makroregion Centrum łączy struktury wydawnicze oddziałów w Kielcach i Łodzi.
W ub.r. Polska Press przy wzroście przychodów o 4,7 proc. do 329,3 mln zł i kosztów operacyjnych o 13,7 proc. do 375,4 mln zł miała 23 mln zł straty netto, o 7,8 mln zł mniej niż przed rokiem. Prawie połowę przychodów Polska Press wypracowała z usług reklamowych: w prasie, internecie i poprzez eventy. W ub.r. wpływy w tym obszarze sięgnęły 160,37 mln zł, rosnąc rok do roku o 6,5 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Po odejściu z Polska Press Michał Frontczak zajmie się komunikacją klubu piłkarskiego