Michał Piróg w kampanii Żywca Zdrój o systemie depozytowym (wideo)
Firma Żywiec Zdrój rusza z kampanią na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce. Ambasadorem akcji został prezenter, aktor i aktywista Michał Piróg, który edukuje na temat tego rozwiązania.
System depozytowy ma zwiększyć poziom odzysku i recyklingu opakowań po napojach nawet do 90 proc..
Kampania Żywca Zdrój pod hasłem „Depozyt dla natury” ma przybliżyć konsumentom założenia systemu depozytowego oraz uświadomić, jak ważną rolę w tym procesie odgrywa każdy z nas.
Główny elementem kampanii jest spot z udziałem Michała Piróga, w którym pokazano, czym jest system depozytowy i dlaczego rozwiązanie to powinno zostać wprowadzone w Polsce. Po oddaniu butelki PET np. w butelkomacie konsument otrzymuje zwrot kaucji, którą zapłacił zakupie.
Oprócz Michała Piróga w kampanii uczestniczą też popularni ekoaktywiści, którzy w sowich kanałach edukują odbiorców na temat wprowadzenia systemu depozytowego w Polsce.
Akcja prowadzona jest w internecie na dedykowanej stronie postronienatury.pl oraz w kanale marki na YouTube, a także w social mediach marki.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje Tailor Made PR (koncepcja kreatywna, realizacja wideo, działania z zakresu influencer marketingu oraz PR), VML&R (internet), Mediacom (zakup mediów i działania w internecie).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Michał Piróg w kampanii Żywca Zdrój o systemie depozytowym (wideo)