Michał Pol i Jakub Kosecki promują buty Adidas Predator Instinct na Instagramie
Adidas uruchomił w ramach kampanii butów Predator Instinct grę w serwisie Instagram. Akcję, do udziału w której zachęcają dziennikarz Michał Pol i piłkarz Jakub Kosecki, przygotowały firmy Isobar Poland i Carat.

Gra odbywa się na oficjalnym koncie Adidas Polska na Instagramie (@adidas_pl), gdzie w galerii profilu będzie można znaleźć skrócone zasady konkursu, hasło dnia oraz 9 zdjęć przedstawiających but Predator Instinct. Na każdym z tych zdjęć otagowane będą profile dodatkowe, gdzie opublikowane zostaną galerie z elementami hasła dnia. Zadaniem uczestnika gry jest odnalezienie wszystkich czterech elementów hasła dnia i polubienie ich we właściwej kolejności. Zdjęcia zostały tak ponumerowane, aby użytkownik nie miał wątpliwości, które z nich powinien polubić.
Osoba, która danego dnia ułoży hasło najszybciej, wygra buty Predator Instinct. Kolejnych 10 osób zdobędzie piłki od producenta.

Akcja potrwa do 3 września br., a kolejny etap gry z nowym hasłem będzie rozpoczynał się codziennie o godz. 11. Fanów do udziału w konkursie zachęcać będą na swoich profilach na Instagramie dziennikarz sportowy Michał Pol oraz Jakub Kosecki, piłkarz Legii Warszawa. Informacje na temat konkursu i jego zasad dostępne będą również w serwisie internetowym „Przeglądu Sportowego”.
Za koncept kreatywny akcji odpowiada agencja Isobar Poland, a za strategię mediową - dom mediowy Carat.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 

.webp)

Dołącz do dyskusji: Michał Pol i Jakub Kosecki promują buty Adidas Predator Instinct na Instagramie