Microsoft uruchamia nową wersję serwisu MSN
Bieżące informacje, możliwość personalizacji treści, dostęp do najważniejszych usług Microsoftu oraz nowe możliwości dla reklamodawców - ruszyła próbna wersja nowego portalu MSN.
W 50 krajach na świecie (w tym także w Polsce) Microsoft uruchomił lokalne wersje beta nowej odsłony swojego serwisu informacyjnego MSN. Koncern z Redmond podkreśla, że obecna odsłona portalu, którego wersja beta dostępna jest pod adresem preview.msn.com, oznacza przede wszystkim większą wygodę użytkowania i możliwość personalizacji odbieranych treści.
W Polsce partnerami medialnymi Microsoftu dostarczającymi informacje do nowego MSN są Agora, Polska Agencja Prasowa, Ringier Axel Springer Polska, RMF FM oraz TVN. Docelowo serwis ma się składać z 10 sekcji tematycznych (między innymi Wiadomości, Sport, Finanse, Kuchnia oraz Zdrowie i fitness).
Oddzielną część serwisu będą stanowiły przydatne narzędzia - listy zakupowe, kalendarze podróży czy kalkulatory oszczędności, a także zintegrowane z serwisem aplikacje: między innymi Outlook.com, Facebook, Twitter, OneDrive. Microsoft podkreśla, że do spersonalizowania serwisu pozwalającego na wybranie rodzaju otrzymywanych informacji wystarczy kilka kliknięć myszą.

Obecnie beta MSN jest dostępna wyłącznie w wersji desktopowej. Microsoft zapowiada jednak, że w ciągu kilku najbliższych miesięcy pojawią się też wersje mobilne do systemów operacyjnych Windows Phone, iOS i Android.
Koncern z Redmond zapowiada też, że przebudowany serwis będzie stanowił interesujące medium dla marek i reklamodawców. Pozwoli dotrzeć z odpowiednim przekazem do użytkowników korzystających z rozmaitych urządzeń i platform systemowych. Zaletą MSN ma być także reklamowanie marek przy wysokiej jakości treściach dostarczanych przez partnerów Microsoftu.
Na polskim rynku MSN od ponad dwóch lat działa wspólnie z serwisem dziennika „Metro” (wydawanego przez Agorę) jako MetroMSN.gazeta.pl (więcej na ten temat). W maju br. stronę główną serwisu odwiedziło 1,49 mln internautów (real users), którzy wykonali na niej 64,3 mln odsłon, a każdy korzystał z niej przeciętnie przez godzinę i 23:25 minuty (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Microsoft uruchamia nową wersję serwisu MSN