Mikołaj i kolędy w świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)
W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamująca świąteczne promocje w Cyfrowym Polsacie. Akcję - opartą na motywach związanych z Bożym Narodzeniem - przygotowały firmy Clos Brothers, Ab Film Production i PHD Media Direction.
Rozpoczęta właśnie kampania Cyfrowego Polsatu reklamuje świąteczne promocje telewizji i internetu. W ramach oferty przy zakupie określonych pakietów telewizyjnych otrzymuje się darmowy abonament na 6 miesięcy oraz drugi dekoder bezpłatnie lub w niższej cenie, natomiast przy wykupywaniu dostępu do internetu - 4-krotnie większe pakiety danych maksymalnie przez pół roku (więcej na ten temat).
Wszystkie te promocje są prezentowane w kampanii reklamowej. Poszczególne reklamy są utrzymane w typowo bożonarodzeniowej konwencji - pokazują rodzinę w czasie Wigilii odwiedzaną przez Świętego Mikołaja.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (Polsat, TVN, TVP1, TVP2, kanały tematyczne), radio (RMF FM) internet (Interia.pl, Ipla.pl), prasę oraz - w przypadku reklam dostępu do internetu - outdoor (nośniki w ośmiu największych miastach). Kreację kampanii przygotowała agencja Clos Brothers, produkcją reklam zajęła się firma Ab Film Production, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mikołaj i kolędy w świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu (wideo)