Mindshare broni obsługi mediowej Sanofi
Koncern farmaceutyczny Sanofi, właściciel takich marek, jak Betadine, Telfast, Loxon rozpoczął globalny przetarg na obsługę mediową. Budżetu broni dom mediowy Mindshare (GroupM/WPP).
Firma zaprosiła do przetargu agencje mediowe ze wszystkich największych grup reklamowych. Obecnie za obsługę mediową Sanofi na wszystkich – poza USA – rynkach na świecie odpowiada agencja mediowa Mindshare należąca do GroupM/WPP. W Ameryce Północnej budżet mediowy koncernu znajduje się w rękach Havas Media.
Mindshare pracuje dla Sanofi od 2017 roku.
Firma pracuje nad szczepionką na COVID-19.
W jednej z ostatnich kampanii reklamowych Sanofi promuje preparat na łysienie Loxon.
Większe nakłady na internet
Paul Hudson, dyrektor generalny Sanofi wskazał niedawno, że firma planuje zwiększyć inwestycje w marketing online i ograniczyć komunikację bezpośrednią w następstwie wybuchu koronawirusa. - Marketing cyfrowy zawsze był niedoceniany - powiedział Hudson, zauważając, że zarówno lekarze, jak i firmy farmaceutyczne przywykły do osobistych spotkań.
Około 20 000 osób, czyli ponad 20 proc. personelu Sanofi, pracuje w działach marketingu firmy na całym świecie.
Przed wyborem Mindshare do współpracy obsługą mediową Sanofi zajmował się Zenith (Publicis Media).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Mindshare broni obsługi mediowej Sanofi