Młodzież bardziej ceni sobie jakość od wizerunku marek
Jakość i solidność to ważniejsze dla młodych konsumentów cechy marek niż ich historia czy popularność.
Dla 74 procent respondentów w wieku od 18 do 24 lat cechą, która czyni daną markę atrakcyjną, jest jej dobra jakość.
55 procent badanych wskazało tutaj na solidność, 51 procent na to, że dana marka się sprawdza, po 46 procent na fajny wizerunek, dobrą historię i popularność, 44 procent na własną wiedzę o tym, że dana marka jest dobra od długiego czasu, 40 procent na klasę marki, 39 procent na to, że dana marka pasuje do własnego wizerunku respondentów, a po 33 procent na autentyczność i unikalność.
Badanie o nazwie 'A Beta Life Youth' zostało przeprowadzone między wrześniem a grudniem ubiegłego roku w imieniu MTV Networks International, Nokii, 20th Century Fox, Fox Mobile Group oraz Channel 4. Udział wzięli w nim użytkownicy internetu w wieku od 12 do 24 lat z pięciu państw - Wielkiej Brytanii, Niemiec, Indii, Japonii i USA.
źródło: eMarketer
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Młodzież bardziej ceni sobie jakość od wizerunku marek