„Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich. Tylko „Weranda” na plusie
W styczniu br. na pozycję lidera sprzedaży wśród magazynów wnętrzarskich awansowało „Moje Mieszkanie”, które wyprzedziło „Cztery Kąty”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła „Weranda”, zaś najwięcej stracił magazyn „Dom & Wnętrze”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w styczniu 2015 roku wyniosła 46 754 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 12,58 proc. Tytuł ten w styczniu 2014 roku był jednak drugi.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugą pozycję spadł miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 20,63 proc. do poziomu 44 408 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął, wydawany przez ZPR Media, miesięcznik „M jak Mieszkanie”.
Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 512 egz., po spadku o 14,21 proc.
Tuż za podium uplasowała się „Weranda” (Wydawnictwo TE-JOT), która odnotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Jej średni wynik zwiększył się bowiem o 4,52 proc. do 24 745 egz.
Z kolei największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 40,97 proc., odnotował magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora), który spadł z miejsca piątego na szóste - ostatnie. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 7 413 egz.
|
styczeń |
||||||
|
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
2014 |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Moje Mieszkanie |
102 017 |
46 756 |
46 754 |
92 000 |
53 519 |
53 484 |
|
Cztery Kąty |
102 500 |
49 210 |
44 408 |
96 000 |
56 342 |
55 949 |
|
M jak Mieszkanie |
91 500 |
33 697 |
33 512 |
92 000 |
39 128 |
39 065 |
|
Weranda |
43 600 |
24 745 |
24 745 |
44 100 |
23 675 |
23 675 |
|
Dobre Wnętrze |
36 000 |
13 161 |
10 767 |
36 500 |
14 799 |
12 371 |
|
Dom & Wnętrze |
22 300 |
8 460 |
7 413 |
50 000 |
21 583 |
12 558 |
W styczniu 2015 roku w porównaniu do grudnia 2014 jedynym wzrostem, wynoszącym 17,87 proc., pochwalić się mógł magazyn „Dom & Wnętrze”. Z kolei najwięcej straciło „Moje Mieszkanie” - było to 30,58 proc.
|
ZKDP |
miesiąc |
|||||
|
Wirtualnemedia.pl |
styczeń 2015 |
grudzień 2014 |
||||
|
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
|
Moje Mieszkanie |
102 017 |
46 756 |
46 754 |
102 008 |
67 348 |
67 348 |
|
Cztery Kąty |
102 500 |
49 210 |
44 408 |
125 000 |
62 455 |
57 090 |
|
M jak Mieszkanie |
91 500 |
33 697 |
33 512 |
92 400 |
42 787 |
42 702 |
|
Weranda |
43 600 |
24 745 |
24 745 |
43 800 |
29 046 |
29 046 |
|
Dobre Wnętrze |
36 000 |
13 161 |
10 767 |
36 955 |
13 973 |
13 758 |
|
Dom & Wnętrze |
22 300 |
8 460 |
7 413 |
23 295 |
8 415 |
6 289 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem magazynów wnętrzarskich. Tylko „Weranda” na plusie