MOYA debiutuje na Spotify
Sieć stacji paliw MOYA uruchomiła oficjalny profil na Spotify, by budować silniejsze więzi z klientami, towarzysząc im m.in. podczas podróży samochodem, i dotrzeć z marką do nowych klientów. W aktualnej kampanii zachęca do włączenia zimowych, pozwalających poczuć magię świąt, hitów z playlisty „MOYA droga na święta".
Za wprowadzenie MOYA na platformę streamingową Spotify i realizację kampanii promującej profil odpowiadają należące do Grupy IPG Mediabrands agencje UM (współpracująca z MOYA w obszarze strategii oraz planowania i zakupu mediów) i Kinesso. Zespół tej drugiej agencji stworzył playlistę i kreacje, prowadzi kampanię na Spotify i na Facebooku, wspiera również klienta w realizacji działań na stacjach MOYA (kody Spotify na paragonach, materiały POS) i w komunikacji kierowanej do pracowników sieci.
- Obecnie coraz częściej włączamy Spotify w samochodzie i słuchamy muzyki, jaką lubimy. Według danych Kantar, Spotify jest trzecim w Polsce medium audio w grupie 16-55, a wśród Gen Z nawet pierwszym. W okresie świątecznym na popularności zyskują playlisty świąteczne. W ostatnim tygodniu w top 10 najczęściej streamowanych piosenek w Polsce 7 to przeboje świąteczne, każda powyżej 1 milionów odsłuchań. Playlista Moya droga na Święta – Hity od Stacji Moya jest miłym prezentem dla użytkowników Spotify Free i Premium – wskazuje Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify sales lead w Aleph Group.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: MOYA debiutuje na Spotify