Stacje paliw Moya promują się loterią konsumencką (wideo)
Sieć stacji paliwowych Moya (należy do Anwim SA) rozpoczęła ogólnopolską loterię, w której nagrodami są samochody Skoda Fabia oraz bony na paliwo. Za jej organizację odpowiada Good Agency.
Loteria jest jednym z głównych elementów kampanii promocyjnej, która opiera się na idei dzielenia się radością z wygranej. Promocja na stacjach Moya trwa do 12 listopada br. W tym okresie, tankując na stacjach Moya dowolne paliwo za minimum 100 złotych, klienci otrzymają kupony ze zdrapką-kodem, które służą do rejestracji w loterii.
Spośród wszystkich kodów zarejestrowanych na stronie promocja.moyastacja.pl, w trakcie trwania promocji codziennie od poniedziałku do piątku losowane będą bony paliwowe ( dwa po 500 zł) oraz odbędą się trzy losowania głównej wygranej (16 i 30 października oraz 13 listopada) - dwóch samochodów Skoda Fabia. Łączna wartość nagród w loterii wynosi ponad 280 tys. złotych. Każdy ze zwycięzców sam wybiera z kim podzieli się nagrodą - wskazując wybraną osobę na etapie rejestracji kodu.
Loterię wspiera kampania reklamowa, na potrzeby której powstały trzy wersje spotu (15-, 30- i 60-sekundowa) oraz billboardy sponsorskie. Prowadzone są także szeroko zakrojone działania reklamowe w internecie, a na urządzeniach mobilnych zastosowano geotargetowanie - do użytkowników w promieniu 30 km od wybranych stacji Moya będą kierowane spersonalizowane kreacje.
Za organizację loterii odpowiada Good Agency.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Stacje paliw Moya promują się loterią konsumencką (wideo)