„Mozaika przygód” - Cersanit promuje się wśród sprzedawców
Rusza program partnerski Grupy Cersanit skierowany do sprzedawców. Akcję pod hasłem „Mozaika przygód” przygotowała agencja Albedo Marketing.
W rozpoczętym właśnie programie partnerskim Grupy Cersanit sprzedawcy detaliczni mogą zdobywać punkty, a następnie wymieniać je na premie pieniężne – przelewane na specjalne karty płatnicze – lub nagrody, m.in. wyjazd do Laponii. Celem akcji pod hasłem „Mozaika przygód” jest wsparcie sprzedaży produktów Cersanit i Opoczno. W programie wykorzystywane są specjalny serwis internetowy, katalog, mailingi, infolinia, a także system SMS-owy udzielający automatycznych odpowiedzi na niektóre pytania związane z bieżącym uczestnictwem.
„Mozaika przygód” jest zaplanowana do końca bieżącego roku. Akcję przygotowała i wdrożyła agencja Albedo Marketing, która zdobyła to zlecenie w przetargu.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Mozaika przygód” - Cersanit promuje się wśród sprzedawców