Sprzedawcy opowiadają o początkach biznesu w kampanii Allegro
Serwis zakupowy Allegro rozpoczął kampanię, w której sprzedawcy platformy opowiadają o początkach swojego biznesu. Za działania reklamowe odpowiadają Ogilvy Polska, MOON Films, Televisor, Juice i Starcom.
Bohaterami kampanii Allegro pod hasłem „Otwórz swój największy sklep” są sprzedawcy, np. aktorka tworząca pościele, dziennikarz ze sklepem z aromaterapią. Platforma pokazuje poprzez ich historie, że za wynikami sprzedażowymi na Allegro kryją się niezwykle ciekawe drogi do sukcesu sprzedawców. Opowiadają o tym, jak powstawały ich biznesy.
- „Nie koloryzowaliśmy, pokazaliśmy ich takimi, jacy są. A są różnorodni” - mówi Ela Twardowska, dyrektorka strategii w Ogilvy.
Marta ze sklepu Burza Śnieg kiedyś była aktorką, dziś z sukcesem sprzedaje pościele na Allegro. Przemek zaczynał od usług sprzątających, teraz zajmuje się bezglutenowym cateringiem. Swoimi historiami podzielili się też Dariusz ze Zdrowego Sklepu oraz Kazik z Szybko Wysyłamy.
- Zapraszając do kampanii autentycznych sprzedawców, chcieliśmy zachęcić osoby prowadzące firmy do założenia sklepu na Allegro i dać im argumenty z pierwszej ręki. Od osób, którym zaufają - wyjaśnia Twardowska. - Naszym celem było też zainspirowanie tych, którzy dopiero myślą o starcie własnego biznesu - dodaje.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Zależało nam na zbudowaniu wizerunku Allegro jako partnera wszystkich przedsiębiorczych osób - zdradza Marcin Półchłopek, merchant management director z Allegro. - W kampanii podkreślamy, że każdy sklep może odwiedzić nawet 21 milionów osób. Nawet mali przedsiębiorcy szybko mogą stać się ważnymi graczami na rynku - przekonuje Marcin Półchłopek.
Za kreację reklam odpowiada agencja Ogilvy Polska.Filmy na potrzeby kampanii wyreżyserował Ivan Bambalin, zdjęcia wykonała Marta Wojtal, za produkcję odpowiadał MOON Films, postprodukcją zajął się Televisor, a montażem dźwięku – Juice. Zakup mediów i koordynacja podcastów to wynik pracy Starcomu.
Allegro liderem w Polsce
Allegro to zdecydowanie najpopularniejsza platforma e-commerce w Polsce - według badania Mediapanel w listopadzie ub.r. zanotowało, jako serwis www i aplikacja mobilna, 21,79 mln użytkowników i 73,01 proc. zasięgu. Zajmujący drugą pozycję Aliexpress przyciągnął 13,07 mln polskich internautów.
Od wiosny ub.r. Allegro rozwija swoją sieć automatów paczkowych, na koniec grudnia ub.r. miało tysiąc maszyn, w br. chce postawić kolejne 2 tys. Na początku listopada firma uruchomiła opartą na nich usługę logistyczną One Box dla kupujących.
W połowie grudniu usługa pojawiła się w kolejnych ośmiu miastach: Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Gdyni, Łodzi, Bydgoszczy, Krakowie i Katowicach. Równocześnie Allegro poinformowało, że podpisało umowy dotyczące instalowania automatów na stacjach Shell i przy sklepach Stokrotka.
Firma Allegro, do której należą też porównywarka Ceneo i spółka eBilet Polska, w trzecim kwartale ub.r. osiągnęła wzrost przychodów o 32,9 proc. do 1,23 mld zł i wyniku netto ze 131,7 mln zł straty do 324,4 mln zł zysku. Na platformach firmy jest 13,3 mln aktywnych kupujących, wartość średnich zakupów realizowanych przez każdego zwiększyła się o 24,5 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Sprzedawcy opowiadają o początkach biznesu w kampanii Allegro