„Możesz więcej niż myślisz” - Robert Korzeniowski twarzą reklamową Powerade
Robert Korzeniowski będzie reklamował napój izotoniczny Powerade (Coca-Cola Poland Services). Kampania reklamowa z udziałem byłego sportowca ruszy w kwietniu pod hasłem „Możesz więcej niż myślisz”.
Działania reklamowe Powerade oparte na wizerunku Roberta Korzeniowskiego będą mieć charakter wizerunkowo-edukacyjny. Reklamy będą zwracać uwagę na znaczenie prawidłowego nawodnienia podczas intensywnego wysiłku sportowego. Hasło „Możesz więcej niż myślisz” ma o podkreślać, że sport można uprawiać niezależnie od stopnia zaawansowania.
Dlaczego na ambasadora Powerade wybrano Roberta Korzeniowskiego? - Doskonale pasuje do naszej wizji rozwoju i komunikacji tej marki. Jest po pierwsze ikoną sportu, a co więcej stał się propagatorem aktywnego trybu życia. Posiada olbrzymie doświadczenie sportowe, które zdyskontujemy w realizacji naszej kampanii - wylicza Rafał Jakubowiak, kierownik marki Powerade w Coca-Cola Poland Services.
Kampania reklamowa z udziałem Roberta Korzeniowskiego ruszy w kwietniu pod hasłem „Możesz więcej niż myślisz”. Akcja będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie. Za kreację reklam odpowiada agencja McCann Warsaw, za działania w internecie - K2, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom, a za wsparcie PR - agencja Havas Sports & Entertainment.
Korzeniowski będzie reklamował Powerade do końca br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Możesz więcej niż myślisz” - Robert Korzeniowski twarzą reklamową Powerade