Nationale-Nederlanden reklamuje ubezpieczenie na wypadek nowotworu
Firma ubezpieczeniowa Nationale-Nederlanden wystartowała z nową kampanią, która ma skłonić Polaków do podjęcia działań z zakresu profilaktyki finansowej. Działania obejmują telewizję, internet i social media.
Nationale-Nederlanden ruszyła z nową kampanią, której celem jest zachęcenie Polaków do zabezpieczenia się na wypadek choroby nowotworowej. W telewizyjnym spocie marka mówi o produkcie, który może być realnym wsparciem w przypadku zachorowania.
– Jako marka od lat deklarujemy, że o tym, co ważne, mówimy wprost. W naszej najnowszej kampanii nie jest inaczej. Po raz kolejny zachęcamy Polaków do tego, aby zadbali o profilaktykę finansową i odpowiednio się zabezpieczyli, tym razem na wypadek chorób nowotworowych – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektorka ds. komunikacji marketingowej i marki w Nationale-Nederlanden – i dodaje – Teoretycznie wszyscy wiemy, że warto pomyśleć o tym zawczasu. Z badań, przeprowadzonych na nasze zlecenie, wynika jednak, że jedynie 32 proc. Polaków ma wykupione indywidualne ubezpieczenie zdrowotne, a co piąta osoba nigdy nie zastanawiała się nad potrzebą jego posiadania. Tymczasem warto pamiętać, że taki produkt to nie tylko wypłata świadczenia, ale także pomoc w umówieniu dodatkowych badań czy znalezieniu najlepszych specjalistów, którzy wesprą nas w powrocie do zdrowia.
Spot wizerunkowo-produktowy, przygotowany na potrzeby kampanii, pokazuje silną relację na linii rodzic-dziecko. Marka przekazuje głos nastolatce, która w bezpośredni, zaczepny sposób daje rodzicom do myślenia. Szczera, czasem wręcz bezczelna, wypowiedź dziecka – choć może być ciężka do przyjęcia – ma nieocenioną wartość. Jest nią czysta intencja, prawdomówność i pełna transparentność w przekazie uczuć i emocji.
Spot ma uświadomić rodzicom, jak istotne jest, szczególnie z perspektywy ich dzieci, aby zadbali o siebie i zabezpieczali swoją przyszłość. Dlatego w reklamach pokazano osobom dorosłym, że ich dzieci również potrafią zaskoczyć poziomem swojej wiedzy, elokwencją czy też trafnością oceny różnych sytuacji życiowych.
Działania promocyjne będą prowadzone od 8 maja. Kampania w telewizji potrwa do 28 maja, natomiast w digitalu do 18 czerwca. Projekt został zrealizowany we współpracy z agencją Brasil. Za przygotowanie materiałów video odpowiada natomiast agencja filmowa Prime Time. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Wavemaker.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden reklamuje ubezpieczenie na wypadek nowotworu