Nelly Kennedy: z Google na globalną szefową marketingu Volkswagena
Nelly Kennedy została powołana na stanowisko globalnego chief marketing officera marki Volkswagen Samochody Osobowe. Funkcję tę obejmie w lutym 2023 roku.
Kennedy została mianowana nową chief marketing officer (CMO) marki Volkswagen Samochody Osobowe od połowy lutego 2023 r. Na tym stanowisku zastąpi Jochena Sengpiehla, który przeniósł się do Volkswagen Group China, gdzie będzie szefem marketingu.
Nelly Kennedy jest obecnie starszym globalnym dyrektorem ds. marketingu marki w Google w Kalifornii. Jest uznaną ekspertką cyfrową i ma wieloletnie doświadczenie w marketingu marek.
- Zmieniamy Volkswagena z powrotem w markę miłości – przystępną, zorientowaną na klienta i autentyczną. Nasz marketing odgrywa w tym kontekście kluczową rolę. Jako nowa dyrektor ds. marketingu, Nelly Kennedy wraz ze swoim zespołem pomoże przekształcić Volkswagena z powrotem w markę prawdziwie ludzką - powiedział Thomas Schäfer, dyrektor generalny marki Volkswagen Samochody Osobowe.
Nelly Kennedy ma ponad 30-letnie doświadczenie w marketingu marek. Przed dołączeniem do Google była dyrektorem ds. cyfrowych w firmie Condé Nast International i zajmowała kilka wyższych stanowisk w globalnym marketingu w firmie Adidas
Studiowała PR na Uniwersytecie Wiedeńskim, a także ukończyła studia podyplomowe z marketingu międzynarodowego na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nelly Kennedy: z Google na globalną szefową marketingu Volkswagena