Nestea Black Tea promowana samplingowo
Wystartowała akcja samplingowa promująca napój Nestea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Havas Engage Warsaw, K2, Starcom i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Akcja prowadzona będzie w 19 największych polskich miastach i 24 nadmorskich kurortach, obejmie działania w punktach sprzedaży oraz wodowanie i rejs Barki Nestea.
Sampling dotyczy cytrynowego wariantu Nestea Black Tea. Specjalnie wyprodukowane na ten cel butelki 250 ml posiadają krawatkę z QR kodem, za pomocą którego każdy konsument może pobrać aplikację mobilną "Początek czegoś niezwykłego" (więcej na ten temat). Aplikacja jest plannerem wydarzeń w 10 największych polskich ośrodkach miejskich, który każdego dnia podsuwa pomysły na spędzanie czasu w mieście.

Akcja samplingowa angażuje konsumentów także przez przygotowane gry i zabawy. Dla osób spędzających lato nad polskim morzem Nestea przygotowała specjalne strefy. Z kolei na sierpień zaplanowano rejs Barki Nestea "Smak Orzeźwienia" i samplingi w mazurskich portach. 1 sierpnia o godz. 17 w Sun Porcie w Mikołajkach odbędzie się wodowanie barki, która następnie wyruszy w rejs po Mazurach. Na jej pokładzie będzie można m.in. wziąć udział w atrakcjach czy zadzwonić do RMF FM i złożyć życzenia swoim znajomym.

Za całość akcji samplingowej, od kreacji po realizację, odpowiedzialna jest agencja Havas Engage Warsaw. Za kreację i produkcję aplikacji mobilnej oraz przygotowanie podstrony dedykowanej aktywności odpowiada agencja K2. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Nestea Black Tea promowana samplingowo