Nexen Tire Polska nowym klientem Adheads. Marka debiutuje na socialach
Marka oponiarska Nexen Tire zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.

Agencja w ramach umowy ze wspomnianą marką odpowiada za strategię, ideę kreatywną, produkcję contentu, promocję, moderację treści i przeprowadzanie aktywacji konsumenckich. Adheads wsparło Nexen Tire Polska w uruchomieniu i pełnej obsłudze oficjalnych kanałów marki na platformach Meta, Facebooku i Instagramie.
Zobacz: Piwo Lech sponsoruje Enklawę. W nowej odsłonie Kayah
Jak podkreśla agencja Adheads, odpowiedzialna za kompleksową obsługę komunikacyjną Nexen Tire Polska w mediach społecznościowych, celem działań jest nie tylko prezentacja oferty, ale przede wszystkim konsekwentne budowanie świadomości marki wśród polskich kierowców – zwłaszcza tych, dla których motoryzacja to coś więcej niż codzienna rutyna.
Nexen Tire jest globalnym producentem opon z siedzibą w Korei Południowej. Posiada zakłady produkcyjne w Korei i Chinach, nowoczesną fabrykę w Czechach oraz globalną sieć badawczo-rozwojową (m.in. USA, Niemcy, Chiny).
Dołącz do dyskusji: Nexen Tire Polska nowym klientem Adheads. Marka debiutuje na socialach