Next dla Hasbro Poland promuje w internecie Littlest Pet Shop
Agencja Next rozpoczyna obsługę marki Littlest Pet Shop z portfolio Hasbro Poland w mediach interaktywnych. Zlecenie, zdobyte przez agencję w przetargu, jest zaplanowane na rok.
Next zajmuje się dla Littlest Pet Shop planowaniem i realizacją aktywności reklamowych w serwsie NK.pl (m.in. stworzeniem grupy tego brandu i administrowaniem nią) oraz tworzeniem kreacji, konkursów i aplikacji, a także monitoringiem aktywności konkurencji w mediach społecznościowych. Wszystkie działania są skierowane do grupy docelowej marki: dziewczynek w wieku 4-9 lat.
Pierwszym projektem zrealizowanym przez Next jest uruchomiona pod koniec września br. aplikacja konkursowa Littlest Pet Shop, w której fanki opiekują się wylosowanymi zwierzakami. By zdrowo się one rozwijały, dziewczynki muszą podejmować różne aktywności m.in. karmić je, bawić się z nimi itp. Celem gry jest zebranie kolekcji ośmiu takich zwierzątek, dzięki czemu otrzymuje się możliwość wygrania zestawów Littlest Pet Shop.

Next zdobyła to zlecenie w przetargu, w którym brało też udział kilka innych agencji interaktywnych. Ich nazw, podobnie jak wielkości budżetu przeznaczonego na te działania, nie zostały ujawnione.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Next dla Hasbro Poland promuje w internecie Littlest Pet Shop