Niemowlęta w roli gwiazd sportu reklamują Nike (wideo)
W nowej reklamie firma Nike przekonuje, że choć małe dzieci nie mogą decydować o wielu elementach swojego życia, to z powodzeniem mogą pokierować własną przyszłością. W spocie pojawiają się niemowlęce wersje Sereny Williams, Neymara i LeBrona Jamesa, a pod własną postacią - aktor Bobby Cannavale.

Akcja spotu przygotowanego przez agencję Wieden + Kennedy Portland toczy się w sali wypełnionej łóżeczkami z niemowlętami, które na początku filmu mruczą zadowolone przy akompaniamencie muzyki Chopina.
Tę sielankę przerywa pojawienie się na sali Bobby Cannavale’a – aktora znanego m.in. z udziału w serialu „Vinyl”.
Cannavale wyłącza muzykę i rozpoczyna skierowaną do maluchów przemowę. Przekonuje w niej, że choć niemowlęta nie mogą zdecydować m.in. o tym w jakiej urodzą się rodzinie czy jak będą miały na imię, to jednak z powodzeniem mogą pokierować własną przyszłością.
Przewrotność i figiel reklamy polega na tym, że do niektórych łóżeczek przytwierdzone są identyfikujące dzieci karteczki, a na nich nazwiska sportowych gwiazd, m.in. Sereny Williams, Neymara i LeBrona Jamesa.
Zabawnym elementem spotu jest ostatni kadr z wyciągniętą w górę w zdecydowanym geście piąstką jednego z maluchów.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Niemowlęta w roli gwiazd sportu reklamują Nike (wideo)