"Nogami w górę, głową w dół" w nowej kampanii Red Bull MOBILE
Bohaterowie nowej wizerunkowej kampanii sieci komórkowej Red Bull Mobile lewitują do góry nogami. W świecie tej marki, każdy może mieć własny mikrokosmos - przekonują pomysłodawcy kampanii z agencji 180heartbeats +Jung v Matt.
Pięć kolorowych, nieszablonowych postaci i filmów nowej kampanii ma pokazać potencjalnym klientom, że mimo szarej zimy, Red Bull Mobile nie jest typowym operatorem komórkowym. Również hasło kampanii ich do tego zachęca: "Sieć, która obróci Twoim światem".
Dodatkowo Red Bull Mobile przypomina w kampanii o najniższych abonamentach: 10 GB (bez długiej umowy) i 15 GB (12 miesięcy) - obie za 30 zł.
Działania są prowadzone w internecie i potrwają do końca marca. W ramach zrealizowano 5 filmów, wyreżyserowanych przez Filipa Załuskę oraz kreacji z wykorzystaniem zdjęć wykonanych przez Olę Walków. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny F25.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: "Nogami w górę, głową w dół" w nowej kampanii Red Bull MOBILE