SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Meta wprowadza nowe narzędzia optymalizacji dla reklamodawców

Meta, właściciel Facebooka, Instagrama i WhatsAppa, udostępnia reklamodawcom nowe i ulepszone narzędzia do optymalizacji i mierzenia efektywności kampanii. 

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Rozszerzony pakiet produktów, obejmujący Value Optimization, Incremental Attribution i Value Rules, umożliwia reklamodawcom przekazywanie Meta informacji o typach wyników, które są dla nich najważniejsze.

Zobacz: Nowa aplikacja Mety będzie wkrótce płatna

Nowe narzędzia reklamowe w Mecie

Value Optimalization – umożliwia optymalizację kampanii pod kątem zwrotu z wydatków na reklamę (ROAS) w oparciu o różne czynniki. Meta testuje obecnie możliwość optymalizacji ROAS w oparciu o marżę zysku, a także rozszerza optymalizację ROAS w oparciu o wartość zdarzeń poza zakupowych.

Incremental Attribution – umożliwia optymalizację i raportowanie w czasie rzeczywistym konwersji inkrementalnych.

Zobacz: Temu z największą liczbą reklam na Facebooku i Instagramie. Plus z największym zasięgiem

Integracja z narzędziami MTAMeta oferuje teraz reklamodawcom możliwość udostępniania bardziej szczegółowych danych o atrybucji kliknięć (np. czy dany klik ostatecznie przyczynił się do konwersji) poprzez integrację z partnerami. Dzięki temu reklamodawcy w ciągu najbliższego roku uzyskają także dostęp do testowania nowej funkcji Custom Attribution, która pozwoli na uwzględnianie w optymalizacji danych z zewnętrznych źródeł pomiarowych i generowanie lepszych wyników, mierzonych za pomocą ich narzędzi analitycznych.

Value Rules – dzięki tej funkcji reklamodawcy mogą ustawiać reguły w Menedżerze reklam, które przypisują wyższą wartość określonym typom klientów (na przykład – klienci w określonym wieku, często kupujący).

Kilka dni temu „The Wall Street Journal” poinformował, że Meta planuje wprowadzić do końca 2026 roku narzędzia umożliwiające pełne tworzenie reklam z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Zdaniem ekspertów, z którymi rozmawiał portal Wirtualnemedia.pl, oznaczałoby to znaczne ograniczenie roli agencji reklamowych i mediowych w tymże procesie.

Dołącz do dyskusji: Meta wprowadza nowe narzędzia optymalizacji dla reklamodawców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl