Synergic z nowymi ekranami reklamowymi na Dworcu Centralnym w Warszawie
Synergic, polska spółka działająca w obszarze reklamy out of home, w wyniku wygranego przetargu, zrealizowała nowy projekt, w ramach którego do portfolio spółki trafiło pięć ekranów premium umiejscowionych na Dworcu Centralnym w Warszawie.
Cztery, 138 calowe ekrany zostały zamontowane na antresolach hali głównej dworca, piąty, największy - 203 calowy, w ciągu komunikacyjnym, pomiędzy tunelami od strony al. Jerozolimskich z bezpośrednim wyjściem na przystanki autobusowe.
- Zrealizowanie tego projektu jest dla nas ważnym krokiem, który umacnia pozycję Synergic w segmencie reklamy digital out of home. Ekrany DIGITAL CITY PREMIUM, usytuowane są w topowych lokalizacjach. Wiele z nich w ścisłym centrum, przy dworcach, pętlach autobusowych, przystankach komunikacji miejskiej czy galeriach handlowych - wylicza prezes Synergic, Paweł Orłowski.
Jak podaje, z badań przeprowadzonych na zlecenie Synergic wynika, że cały pakiet ekranów na Dworcu Centralnym miesięcznie generuje ponad 7,5 mln kontaktów, a 63,7 proc. wszystkich, to długi i jakościowy czas. Ekrany trafiają do młodej, atrakcyjniej widowni - 56,4 proc/ to osoby w wieku 20 – 39 lat.
To kolejne powierzchnie reklamowe w portfolio spółki. Firma jest też właścicielem sieci nośników OOH w punktach o wysokim natężeniu ruchu. Między innymi w ścisłym centrum Warszawy - w przejściu podziemnym obok Rotundy, na dworcach i lotniskach. Synergic dla swoich klientów planuje i realizuje kampanie tranzytowe, a w samej Warszawie do wyłącznej dyspozycji ma ponad 170 autobusów miejskich, a w nich 400 ekranów. W portfolio ma 10 linii produktowych. Swoje usługi świadczy na skalę ogólnopolską i regionalną.
Czytaj też: Synergic z wiatami przystankowymi w Gdańsku
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Synergic z nowymi ekranami reklamowymi na Dworcu Centralnym w Warszawie