Nowe reklamy w mobilnym GG
W wersjach komunikatora GG na systemy mobilne Android, Symbian i iOS zostały wprowadzone reklamy. Można je targetować do określonych grup odbiorców.
W wersjach GG na Android, Symbian i iOS pojawiły się trzy formaty reklamowe: komunikat mobilny, box w oknie kontaktów oraz banner w oknie kontaktów. Marketerzy mogą skorzystać z opcji targetowania demograficznego ze względu na płeć, wiek i miejsce zamieszkania odbiorców. Reklamy w mobilnym GG oferuje działające od początku br. wspólne biuro reklamy Grupy Allegro i GG Network.
Jak informuje GG Network, ze wszystkich wersji mobilnych GG korzysta miesięcznie milion internautów. Natomiast same aplikacje komunikatora na systemy iOS, Symbian i Android miały w lipcu ok. 600 tys. użytkowników.
Marketing mobilny
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Nowe reklamy w mobilnym GG