SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy lider serwisów biznesowych. Money.pl mocno w dół

Na pozycję lidera zasięgowego wśród witryn o tematyce gospodarczo-prawnej awansował Infor.pl, minimalnie wyprzedzając Business Insider Polska. Duży spadek zanotował natomiast Money.pl.

W lutym 2025 roku Infor.pl (Grupa Infor) odwiedziło 8,45 mln użytkowników, czyli 28,42 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 5 minut i 25 sekundy – pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) przyciągnął zaś 8,42 mln internautów (co dało 28,33 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 10 minut i 49 sekund. W tej ostatniej statystyce witryna osiągnęła najlepszy wynik w rankingu.

Kolejne trzy serwisy zanotowały powyżej 6,5 mln odwiedzających. Rynek Zdrowia (PTWP) miał 6,97 mln użytkowników, z których każdy spędził tam średnio 3 minuty i 15 sekund.

Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnął 6,62 mln internautów, każdego przeciętnie na 9 minut i 15 sekund, zaś część biznesowo-prawna Interii (Grupa Polsat-Interia) – 6,5 mln, średnio na 5 minut i 41 sekund.

W porównaniu do stycznia siedem witryn z czołowej dziesiątki zanotowało spadki liczby użytkowników, m.in. dlatego że luty miał trzy dni mniej. Na Infor.pl (Grupa Infor) ubyło 972,8 tys. internautów (to 10,3 proc. w dół), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o minutę i 29 sekund (21,5 proc.).

Business Insider Polska stracił zaś 999,2 tys. odwiedzających (10,6 proc.) oraz 2 minuty i 30 sekund przeciętnego czasu korzystania (23,1 proc.).

Jeszcze mocniej zmalał zasięg Money.pl, który do grudnia 2023 roku przez wiele miesięcy był liderem w tej kategorii (z końcem ub.r. Wirtualna Polska zrezygnowała w Mediapanelu z audytu site-centric). W grudniu ub.r. witryna zanotowała 9,7 mln użytkowników oraz 13 minut i 12 sekund spędzonych średnio przez każdego.

W styczniu br. serwis przyciągnął już tylko 7,89 mln internautów, każdego przeciętnie na 10 minut i 48 sekund. Natomiast w lutym zanotował spadek o 1,26 mln użytkowników (16 proc.) oraz minutę i 33 sekundy średniego czasu korzystania (14,3 proc.).

Za to część portalu WP o biznesie i prawie zyskała w lutym 213,7 tys. odwiedzających (3,7 proc.), Forsal (Grupa Infor) – 459,3 tys. (9,2 proc.), a Biznes Info (Iberion) – 115,2 tys. (2,4 proc.) oraz 54 sekundy przeciętnego czasu korzystania (46,1 proc.).

Dołącz do dyskusji: Nowy lider serwisów biznesowych. Money.pl mocno w dół

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hm im
I to wszystko dzięki Muskowi ;)
0 0
odpowiedź
User
Hmmm
Co się stało z Money, czy to efekt wypięcia kodów geniusz?
3 0
odpowiedź
User
Janek
Co tu robi rynek zdrowia? Wszedłem tam i o biznesie tyle co kot napłakał. W ogóle to chyba serwis dla lekarzy i innych pracowników medycznych. Nie wiedziałem, że mamy ich miliony. Ładnie to podkręcają, a audytu oczywiście brak...
1 0
odpowiedź