Be Communications przygotowało kampanię „O każdy promil za daleko”
Agencja Be Communications odpowiada za polską adaptację kampanii edukacyjnej "Wrong Side of the Road", realizowanej przez Instytut ONZ do spraw Badań i Szkoleń UNITAR. Hasło polskiej wersji to „O każdy promil za daleko”

"O każdy promil za daleko" to polska edycja międzynarodowego programu edukacji "Wrong Side of the Road", realizowanego przez Instytut ONZ do spraw Badań i Szkoleń UNITAR (ang. United Nations Institute for Training and Research) i firmy Diageo.
Kampania jest skierowana do kierowców, a jej cel to zwrócenie uwagi, że jedna błędna decyzja, jak powrót z imprezy samochodem do domu po alkoholu, może nieodwracalnie wpłynąć na cale życie człowieka.
"O każdy promil za daleko"
Kampania "O każdy promil za daleko" proponuje nowatorskie podejście do edukacji o odpowiedzialnym prowadzeniu samochodu. Zamiast pouczać i karcić, zachęca do zapoznania się z prawdziwymi historiami zwykłych ludzi - ani lepszych, ani gorszych od nas - którzy kiedyś podjęli złą decyzję i prowadzili po alkoholu. Ponieśli tego konsekwencje. Kampania skłania każdego z nas do zastanowienia się: jak taka sytuacja mogłaby wpłynąć na moje życie?
Wszystkie historie, z którymi można się zapoznać na stronie kampanii drinkdriving-drinkiq.diageoplatform.com, w tym nasza lokalna historia Pana Jarka z Warszawy, są autentyczne i mają na celu przestrzec każdego z nas przed podejmowaniem podobnych decyzji. Każda ma formę interaktywnej rozmowy, z możliwością zadawania pytań jej bohaterowi.
Do zadań Be Communications należało m.in. przygotowanie polskiej wersji szkolenia, w tym pozyskanie lokalnego bohatera, który zgodził się stanąć twarzą przed kamerą i opowiedzieć własną historię. W komunikacji programu wykorzystywane są głównie kanały B2B do społeczności firm sektora TSL (Transport Spedycja Logistyka), zainteresowanie udziałem potwierdziły także miejskie przedsiębiorstwa komunikacji w całej Polsce a także korporacje taksówkowe. W dalszym etapie przewidziana jest także współpraca z influencerami.
Projekt jest wspólnym globalnym przedsięwzięciem firmy Diageo i Instytutu ONZ do spraw Badań i Szkoleń UNITAR (ang. United Nations Institute for Training and Research).
Dołącz do dyskusji: Be Communications przygotowało kampanię „O każdy promil za daleko”