SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OBI z międzynarodową kampanią na kilku rynkach jednocześnie

Sieć marketów budowlanych OBI Warszawa ruszyła z międzynarodową kampanią reklamową jednocześnie w dziewięciu krajach. Jej kluczowym elementem jest spot telewizyjny z mocnym przesłaniem: „Nic nas nie zatrzyma!”.

W swojej nowej wiosennej kampanii OBI chce zainspirować klientów i zachęcić ich do urzeczywistnienia własnych wizji.

W nowym spocie pokazano 18 pracowników OBI reprezentujących sklepy i centralę z 8 krajów, w których działa firma. To oni niosą ducha zespołu, dynamizm i prawdziwe przesłanie motto kampanii „Nic nas nie zatrzyma”. Aby sięgać po wielkie rzeczy, wszyscy muszą pracować zespołowo - ta zasada jest mocno zakorzeniona w DNA OBI.

Hymn Queen „Don't Stop Me Now” został wykorzystany jako uniwersalny akompaniament do podkreślenia silnego przesłania spotu. Natomiast hasło kampanii zostało przetłumaczone na języki lokalne, tak aby zapewnić, że jego inspirujące brzmienie dotrze do wszystkich klientów w najprzystępniejszej formie.

– W obecnym spocie do współpracy zaprosiliśmy 18 osób z ośmiu różnych krajów. Niesamowite było zobaczyć, jak szybko stworzyli jeden zespół, mimo, że pochodzą z różnych krajów i zajmują różne stanowiska. Na planie wszyscy świetnie się bawili i naprawdę dali z siebie wszystko. Nawet pomimo pewnych barier językowych, pracowali razem jak jeden zgrany zespół - co pokazuje, że DIY nie tylko rozpala prawdziwą kreatywność, ale także łączy ludzi, niezależnie od ich pochodzenia – mówi Christian von Hegel, dyrektor ds. marketingu korporacyjnego. – Nasze przesłanie „Nic nas nie zatrzyma” - jest dokładnie tą energią, której potrzebujemy tej wiosny”, dodaje. „To idealny czas, aby zająć się nowymi projektami, wypróbować coś nowego i wcielić swoje pomysły w życie. Tutaj, w OBI, umożliwiamy Ci to - bardziej niż kiedykolwiek wcześniej!

Kampania potrwa do końca kwietnia. Kraje reprezentowane w spocie to: Niemcy, Włochy, Austria, Polska, Szwajcaria, Słowenia, Słowacja, Czechy i Węgry. 

 

Dołącz do dyskusji: OBI z międzynarodową kampanią na kilku rynkach jednocześnie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl