Ringier Axel Springer Polska ma platformę do samodzielnego zakupu powierzchni reklamowej wideo
Zadebiutowała Onet Ads - platforma reklamowa, umożliwiająca samodzielny zakup kampanii natywnej wideo w ekosystemie serwisów Ringier Axel Springer Polska, z wykorzystaniem formatów - display, in feed oraz rich wideo.
Klienci decydujący się na skorzystanie z narzędzia mają otrzymać szeroki zasięg dla przekazu wideo, obecność na ekskluzywnej powierzchni premium, dostęp do jakościowych danych o kampanii oraz dotarcie do wybranych grup docelowych. Oferta Onet Ads daje również możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo oraz możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo.
Onet Ads jest skierowane do wszystkich przedsiębiorstw realizujących swoje działania marketingowe w kanale wideo – agencji i domów mediowych oraz dużych, średnich oraz małych firm. Klienci decydujący się na skorzystanie z platformy mogą w szybki i bezpieczny sposób dotrzeć do milionów użytkowników, dzięki sile synergii Onetu i innych serwisów z portfolio Ringier Axel Springer Polska, m.in.: Newsweeka, Forbesa, Przeglądu Sportowego Onet, Noizza, Business Insidera, Faktu, Medonetu czy Ofeminin. Otrzymują również możliwość targowania, ze względu na płeć, wiek i zainteresowania użytkowników/czek, dzięki dostępowi do jakościowych danych. Oferta Onet Ads oferuje także unikalną możliwość umieszczenia przekierowania w reklamie wideo, jak również możliwość dodania klasycznej kreacji graficznej do kreacji wideo.
„Jesteśmy po testach pierwszych Klientów, którzy bardzo dobrze oceniają łatwość w użyciu i intuicyjność platformy. Onet Ads jest świetną propozycją zarówno dla firm, które dysponują większymi, jak i mniejszymi budżetami. Nasze narzędzie umożliwia samodzielne konfigurowanie kampanii wideo, ale cały proces jest wspierany przez ekspertki i ekspertów RAS Polska, aby zapewnić naszym partnerom najlepsze doświadczenia” – mówi Łukasz Skawiński, dyrektor departamentu Advertising Product &Platforms w Ringier Axel Springer Polska.
Onet Ads oferuje przyjazne i łatwe w użyciu środowisko do konfigurowania, monitoringu i rozliczania kampanii wideo. Kilka kliknięć wystarczy, aby przygotować kampanię i emitować swój przekaz reklamowy we wszystkich serwisach RASP, włączając w to stronę główną Onetu oraz formaty premium – do tej pory zarezerwowane wyłącznie dla sprzedaży bezpośredniej. Ustawiając kampanię można wybrać jej parametry, m.in.: targetowanie, częstotliwość kontaktu z reklamą, czas trwania kampanii czy określenie poziomu budżetu. Onet Ads gwarantuje transparentną strukturę cenową i realizację kampanii bez kosztów pośredników technologicznych.
Powstanie platformy Onet Ads jest efektem pracy interdyscyplinarnego zespołu, składającego się z ekspertów i ekspertek w obszarach: tworzenia i wdrażania produktów reklamowych, zarządzania projektami oraz opracowywania procesów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska ma platformę do samodzielnego zakupu powierzchni reklamowej wideo