Opus B Brand Design autorem strategii i identyfikacji 3D Glass - nowej marki Press Glass
Agencja Opus B Brand Design rozpoczęła współpracę z Press Glass, polską firmą specjalizującą się w innowacyjnych rozwiązaniach produkcji szkła i okien. Odpowiada za stworzenie brandingu dla nowo powstałej marki – 3D Glass.

3D Glass to nowa technologia formowania termicznego szkła. Dzięki wykorzystaniu matryc ceramicznych zamiast metalowych (dotychczas stosowanych) producenci otrzymują większą swobodę w projektowaniu złożonych, oryginalnych i krzywoliniowych form architektonicznych z użyciem szkła.

- Markę kształtowaliśmy całościowo: od nazwy, strategii, poprzez kompleksową identyfikację wizualną, na pawilonie targowym kończąc. 3D Glass to innowacja, która daje ogromne możliwości architektom na drodze do realizacji ich niezwykłych wizji. Oryginalna technologia wymagała wyrazistej komunikacji wizualnej - tłumaczy Piotr Wiśniewski, art director w Opus B Brand Design.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Opus B Brand Design autorem strategii i identyfikacji 3D Glass - nowej marki Press Glass