Robert Górski i Mikołaj Cieślak na lodach reklamują podwójny pakiet internetowy w Orange na Kartę (wideo)
W nowej kampanii Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego i Mikołaja Cieślaka reklamowana jest promocja z podwójnym pakietem internetowym po doładowaniu. Akcję przygotowały agencja reklamowa Leo Burnett i dom mediowy Initiative Media Warszawa.

W ramach promocji dwukrotnie większy pakiet internetowy jest przyznawany użytkownikowi Orange Free na Kartę po każdym doładowaniu. Ten pakiet wynosi od 5 GB (w przypadku doładowanie na dwa dni za 5 zł) do 200 GB (przy doładowaniu za 200 zł na 5 miesięcy).
Taka oferta będzie obowiązywała do końca sierpnia.
W spocie z kampanii Robert Górski i Mikołaj Cieślak spierają się, które rodzaje lodów są lepsze. Okazuje się, że obaj mają podwójne porcje.
W poprzedniej kampanii Orange na Kartę z udziałem Górskiego i Cieślaka reklamowany był pakiet za 25 zł obejmujący nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci w kraju na 31 dni oraz 15 GB pakietu internetowego.
Działania marketingowe Orange na Kartę są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie. Za kreacją kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Robert Górski i Mikołaj Cieślak na lodach reklamują podwójny pakiet internetowy w Orange na Kartę (wideo)