Orange reklamuje dotykowe telefony Samsung
Rusza kampania Orange reklamująca dostępne w tej sieci dotykowe telefony Samsung. Akcja – przygotowana przez agencję Walk The Line – obejmuje radio, prasę i outdoor.
W startującej właśnie kampanii Orange reklamowane są dostępne w tej sieci telefony dotykowe Samsung Avila i Samsung Corby. Przekaz pod hasłem „Niska cena telefonów o wielu możliwościach” podkreśla, że w ramach konkretnych taryf abonamentowych każde z tych urządzeń można kupić już za 2 zł.
Akcja jest prowadzona w radiu (spot 30-sekundowy), prasie i na outdoorze (nośniki w autobusach komunikacji miejskiej). Kampanię przygotowała agencja Walk The Line.
Marketing

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Orange reklamuje dotykowe telefony Samsung