Letnie festiwale i muzyka bez limitu danych w spocie Orange (wideo)
Nowa kampania reklamowa Orange Polska nawiązuje do współorganizowanych przez tę firmę festiwali Orange Warsaw Festival, Open’er Fextival i Kraków Live Festival. Akcję przygotowały firmy marketingowe Leo Burnett Warszawa, Prodigious i Initiative Media Warszawa.
Reklamy podkreślają, że w Orange Polska dostępna jest usługa Music Pass pozwalająca korzystać z wybranych muzycznych serwisów streamingowych bez pomniejszania posiadanego pakietu danych internetowych (usługa nie obejmuje oczywiście subskrypcji w tych serwisach). Obecnie Music Pass jest dostępny za darmo przez trzy miesiące.
Dodatkowo można kupić za złotówkę słuchawki Samsung Galaxy Buds (przy zawarciu 24-miesięcznej umowy na Plan Mobilny z opłatą 55 zł miesięcznie) oraz smartfon Samsung Galaxy A20e (z ratą miesięczną wynoszącą 40 zł).
Kampania obejmuje m.in. telewizję oraz internet.
Kreacją reklam zajęła się agencja Leo Burnett Warszawa, produkcją spotu - dom produkcyjny Prodigious, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.
W pierwszym kwartale br. Orange Polska zanotował wzrost wpływów o 2,6 proc. do 2,78 mld zł oraz 2 mln zł straty netto. Liczba użytkowników usług komórkowych operatora wzrosła o 3,3 proc., o 40 tys. zwiększyło się grono klientów usług konwergentnych, zaś 958 tys. użytkowników korzysta z oferty telewizyjnej Orange.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Letnie festiwale i muzyka bez limitu danych w spocie Orange (wideo)