Orlen Oil i Kia Motors Polska zaczynają współpracę handlową i marketingową
Importer samochodów Kia Motors Polska i spółka Orlen Oil (PKN Orlen) podpisały umowę dotyczącą długoterminowej współpracy handlowej i marketingowej. Na jej mocy będą się wzajemnie promować, a produkty marki Platinum Pro pojawią się w sieci autoryzowanych dealerów marki Kia, obejmującej 73 punkty sprzedaży na terenie całej Polski.

Zgodnie z umową Kia Motors Polska wprowadzi oleje marki Platinum Pro jako zalecane w sieci autoryzowanych dealerów Kia oraz podejmie działania mające na celu ich promocję. Wzajemna komunikacja obu marek będzie się odbywać poprzez strony www firm, materiały BTL i POS.
Logotypy Orlen Oil i Platinum będą pojawiać się w promujących markę Kia reklamach prasowych, na billboardach, na stoiskach i targach, w reklamach telewizyjnych, w katalogach samochodów, w książeczkach serwisowych, na stronie internetowej i w całej sieci ASO Kia. Dodatkowo marka Platinum zostanie partnerem technologicznym i sponsorem tytularnym Wyścigowych Samochodowych Mistrzostw Polski Kia Picanto - Kia Platinum Cup.
- Współdziałanie producenta samochodów i olejów jest dla nas naturalne, gdyż dzięki takiej współpracy obie strony mogą doskonalić swoje produkty. Naprawdę cieszę się, że podjęliśmy współpracę i wymianę doświadczeń z tak uznanym na rynku olejów partnerem jak Orlen Oil - powiedział Wojciech Szyszko, dyrektor zarządzający Kia Motors Polska.
Robert Staniszewski, dyrektor sprzedaży krajowej Motoryzacja w Orlen Oil dodaje: - Współpraca z Kia to istotny element naszej strategii handlowej. Zarówno Kia Motors Polska jak i Orlen Oil mają mocną pozycję rynkową. Każdy polski kierowca doskonale zna te marki. Wspólne działania to szansa na ich dalsze umacnianie. Wierzę, że rozpoczęta współpraca, przełoży się na wymierne efekty handlowe i marketingowe dla obu firm.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Orlen Oil i Kia Motors Polska zaczynają współpracę handlową i marketingową